• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

افتتاح کارگاه و آزمایشگاه جنبی نیروگاه حرارتی در ذوب‌ آهن

  • کد خبر : 17206
  • 07 اردیبهشت 1402 - 6:14
افتتاح کارگاه و آزمایشگاه جنبی نیروگاه حرارتی در ذوب‌ آهن
روز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه هم‌زمان با هفته کار و کارگر، آیین افتتاح کارگاه و آزمایشگاه برق نیروگاه حرارتی در شرکت ذوب‌ آهن اصفهان با حضور مدیرعامل ذوب‌ آهن اصفهان و تعدادی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه هم‌زمان با هفته کار و کارگر، آیین افتتاح کارگاه و آزمایشگاه برق نیروگاه حرارتی در شرکت ذوب‌ آهن اصفهان با حضور مدیرعامل ذوب‌ آهن اصفهان و تعدادی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، مهدی کوهی در این مراسم بیان کرد: در سال جاری که به تدبیر مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نام‌گذاری شده است، کارکنان شرکت عزم خود را برای تولید بیشتر جزم کرده‌اند.

وی افزود: در این کارگاه و آزمایشگاه، اقدامات بسیار مهمی انجام شده است تا تجهیزات بومی‌سازی و بازسازی شوند تا در مجموع، ذوب‌ آهن اصفهان بتواند در تامین برق بیش از گذشته خودکفا شود. مدیریت جهادی در ذوب‌ آهن اصفهان جاری شده است و نتایج آن در قالب رشد کمی و کیفی تولید و توسعه ساخت داخل نمایان خواهد شد.
محمدرضا امین صبوری، مدیر تولید و توزیع برق شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۷۵ درصد نیاز برق داخلی را تولید می‌کنیم، عنوان کرد: با توجه به محدودیت‌های گاز و آب، تنها ۲۵ درصد از نیاز برق شرکت را از شبکه سراسری تامین می‌کنیم. به همین منظور افتتاح این کارگاه و آزمایشگاه در دستور کار قرار گرفت تا از شبکه برق سراسری بی‌نیاز شویم.
وی یادآور شد: نیروگاه ۱۱۰ مگاواتی توازن (هاربین) توسط پیمانکاران چینی ساخته شد اما هیچ قطعه رزرو و نقشه‌ای به ذوب‌ آهن تحویل نشد. با توجه به اینکه هزینه تعمیرات درایوها، والوها و کلیدهای فشار ضعیف بسیار زیاد بود، به همین منظور تلاشگران شرکت با مهندسی معکوس و راه‌اندازی آزمایشگاه توانستند سیمیلاتورها و والوهای نیروگاه در تیپ‌های مختلف را رفع عیب و درایوهای برج‌های خنک‌کننده را دوباره وارد مدار تولید کنند.
صبوری خاطرنشان کرد: کارگاه و آزمایشگاه برق این مرکز، توانایی تعمیرات تجهیزات سایر بخش‌های این مدیریت را دارد و حتی می‌تواند تعمیرات سایر شرکت‌ها را انجام دهد.
انتهای پیام//
لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17206

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.