• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

بررسی تدوین برنامه تحول صنعت مس ایران

  • کد خبر : 9329
  • 12 دی 1401 - 15:33
بررسی تدوین برنامه تحول صنعت مس ایران
با حضور رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه یک سیما در شامگاه یکشنبه 11 دی ماه 1401، پتانسیل‌های صنعت مس و تدوین برنامه تحول صنعت مس ایران بررسی شد.

با حضور رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه یک سیما در شامگاه یکشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱، پتانسیل‌های صنعت مس و تدوین برنامه تحول صنعت مس ایران بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، علی رستمی در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه یک سیما، بیان کرد: با اکتشاف تنها ۷ درصد کشور طی ۵۰ سال گذشته، به ۱۹ میلیارد تن ذخیره معدنی رسیدیم که با این میزان جایگاه پنجم را در بین کشورهای دارنده ذخایر مس دنیا به دست آورده‌ایم.

وی افزود: باور ما این است که باید بخش اکتشاف را گسترش دهیم و امیدواریم با افزایش فعالیت‌های اکتشافی به رتبه‌های دوم و سوم جهان برسیم.

مدیرعامل شرکت ملی مس یادآور شد: مقام معظم رهبری امسال دوبار تاکید ویژه در زمینه معدن داشتند و تکالیف دقیقی را مطرح کردند. بنابراین در خانواده بزرگ شرکت مس، این دستور را به عنوان سرلوحه خود قرار دادیم و تمام ظرفیت‌های اکتشافی را به استخدام شرکت ملی مس درآوردیم.

متن کامل گفت‌وگو را اینجا ببینید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9329

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.