• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

بهای سنگ‌آهن نزولی شد

  • کد خبر : 10298
  • 27 دی 1401 - 5:58
بهای سنگ‌آهن نزولی شد
معاملات آتی سنگ‌آهن در روز دوشنبه 26 دی ماه کاهش یافت زیرا گزارش‌ها مبنی بر افزایش مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در چین، نگرانی‌ها در مورد تقاضا را تجدید کرد.

معاملات آتی سنگ‌آهن در روز دوشنبه ۲۶ دی ماه کاهش یافت زیرا گزارش‌ها مبنی بر افزایش مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در چین، نگرانی‌ها در مورد تقاضا را تجدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، پرمعامله‌ترین قرارداد سنگ‌آهن در بورس کالای دالیان چین، معاملات روزانه خود را با ۴.۳ درصد کاهش به ۸۳۲.۵ یوان معادل ۱۶۳ دلار و پنج سنت سنگاپور در هر تن پایان داد. سنگ‌آهن معیار فوریه در بورس سنگاپور با ۴.۴ درصد کاهش، به ۱۲۰ دلار در هر تن رسید.

چین روز شنبه ۲۴ دی ماه اعلام کرد که نزدیک به ۶۰ هزار نفر مبتلا به کرونا از زمان کنار گذاشتن سیاست کووید صفر در ماه گذشته در بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند.

قیمت خانه‌های جدید چین برای پنجمین ماه متوالی در ماه دسامبر کاهش یافت زیرا شیوع کرونا به تقاضا آسیب زد اما رفع محدودیت‌های سخت‌گیرانه همه‌گیری و انتظار برای اقدامات حمایتی بیشتر، چشم‌انداز را روشن کرده است.

بر اساس گزارشی از ایسنا، فعال‌ترین قرارداد میلگرد در بورس آتی شانگهای ۱.۵ درصد کاهش یافت. فویل نورد گرم ۱.۴ درصد و مفتول ۰.۸ درصد افت پیدا کرد؛ در حالی که فولاد ضدزنگ ۰.۶ درصد افزایش یافت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=10298

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.