• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان عنوان کرد:

توسعه شایستگی‌ها در فولاد هرمزگان با اتخاذ استراتژی موثر

  • کد خبر : 9937
  • 21 دی 1401 - 10:39
توسعه شایستگی‌ها در فولاد هرمزگان با اتخاذ استراتژی موثر
مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان گفت: آموزش، توسعه و بهسازی کارکنان، اقدامی کارآمد در جهت افزایش شایستگی‌های تمامی افراد در سطوح مختلف سازمان است.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان گفت: آموزش، توسعه و بهسازی کارکنان، اقدامی کارآمد در جهت افزایش شایستگی‌های تمامی افراد در سطوح مختلف سازمان است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، امین رنجبرفرد بیان کرد:  امروزه تنها با یادگیری مستمر و پایدار می‌توان با دگرگونی‌ها و پیشرفت‌های جامعه جدید سازگار و همراه شد. در این راستا، هرساله در شرکت فولاد هرمزگان، همسو و هماهنگ با بازنگری استراتژی‌های کلان شرکت، استراتژی‌های منابع انسانی نیز بازنگری می‌شود و اقدامات موثری مبتنی بر نیازها و انتظارات ذی‌نفعان به‌ منظور توسعه شایستگی‌های رهبران و کارکنان تدوین می‌شود.

وی ماموریت واحد آموزش و توسعه منابع انسانی فولاد هرمزگان را به‌کارگیری رویکردهای نوین و انجام اقدامات ابتکاری کارآمد و استراتژیک دانست و افزود: این ماموریت با اقداماتی مانند استقرار استاندارد ISO10015، طراحی و استقرار نظام مدیریت عملکرد کارکنان، طراحی و استقرار نظام ارتباطات داخلی با کارکنان، ارتقای فرهنگ سازمانی از طریق جاری‌سازی کدهای اخلاقی و رفتاری مبتنی بر ارزش‌های سازمانی، تدوین برنامه توسعه فردی «IDP» و برنامه‌ریزی نظام جانشین‌پروری، عملیاتی می‌شود.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ با استقرار استاندارد ISO10015 ویرایش ۲۰۱۹ در شرکت فولاد هرمزگان، مسیری برای ایجاد، پیاده‌سازی، نگهداری و بهبود سیستم‌های مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان فراهم شده است، عنوان کرد: بدیهی است که مدیریت و توسعه شایستگی و بهبود عملکرد کارکنان با یکدیگر مرتبط است و به سازمان‌ها در بهبود توانایی‌ها و رسیدن به نتایج مطلوب موردنظر کمک شایانی می‌کند.

به گفته رنجبرفرد، نیروی انسانی، ارزنده‌ترین سرمایه سازمان به شمار می‌رود. از این‌ رو واحد آموزش و توسعه منابع انسانی با پیاده‌سازی نظام مدیریت عملکرد کارکنان طی چهار سال گذشته، توانسته است فرایند ارتباط موثر و شفاف عملکردی و ارائه بازخورد مستمر میان کارکنان و مدیران مستقیم آن‌ها را با هدف توسعه و بهبود عملکرد کارکنان در مسیر نیل به اهداف و ماموریت‌های سازمانی ایجاد کند. بی‌شک طراحی و استقرار نظام مدیریت عملکرد کارکنان دستاوردهای مهمی را برای شرکت به ارمغان می‌آورد که ازجمله آن‌ها می‌توان به شناسایی دقیق نیازهای آموزشی، برنامه‌ریزی برای جانشین‌پروری، تدوین برنامه‌های توسعه فردی و بهبود عملکرد، شناسایی استعدادهای سازمانی، شناسایی شکاف شایستگی منتهی به عملکرد و… اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی جهت تدوین برنامه توسعه فردی کارکنان (سطوح مدیریتی و کارشناسان) از سال ۱۳۹۹ در دستور کار واحد آموزش و توسعه منابع انسانی قرار دارد که با الگوبرداری از رویکردهای موثر، نوین، کاربردی و مبتنی بر اصول مربی‌گری و بهره‌گیری از مربیان صاحب صلاحیت، در قالب فرایندی مستمر و پایدار و به‌ عنوان رویکرد و ابزاری کاملا شخصی‌سازی‌ شده در حال انجام است.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: همان‌ طور که تاکنون آموزش و توسعه پایدار و بی‌وقفه کارکنان و اهمیت یادگیری مستمر در فرهنگ سازمانی و ارزش‌های بنیادین شرکت فولاد هرمزگان در قالب تمامی اقدامات آموزشی، توسعه‌ای، تحولی و استراتژیک، جزو عناصر و مؤلفه‌های حائز اهمیت بوده است، امیدواریم در ادامه نیز عملکردهای سطح بالا و نتایج قابل‌ دفاعی با منشاء توسعه عموم کارکنان را در شرکت فولاد هرمزگان شاهد باشیم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9937

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.