• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

رشد ۳ درصدی تولید فولاد تاتا استیل

  • کد خبر : 16481
  • 28 فروردین 1402 - 8:27
رشد ۳ درصدی تولید فولاد تاتا استیل
تولید فولاد تاتا استیل طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 3 درصدی بود این در حالی است که فروش این محصول افت 3.4 درصدی را رقم زد.

تولید فولاد تاتا استیل طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۳ درصدی بود این در حالی است که فروش این محصول افت ۳٫۴ درصدی را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، میزان تولید فولاد گروه تاتا استیل طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی به هفت میلیون و ۷۷۰ هزار تن رسید که حاکی از رشد ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. میزان تولید سه ماهه نخست سال گذشته میلادی، هفت میلیون و ۵۵۰ هزار تن اعلام شده است.

این در حالی است که میزان تولید فولاد خام تاتا استیل هند از ابتدای ژانویه تا پایان ماه مارس ۲۰۲۳ میلادی، پنج میلیون و ۱۵۰ هزار تن به ثبت رسید که نسبت به میزان تولید مدت مشابه سال گذشته (چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تن) افزایش ۳ درصدی نشان می‌دهد.

همچنین تولید این محصول در تاتا استیل اروپا طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳، بدون تغییر نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۲ حدود دو میلیون و ۳۱۰ هزار تن به ثبت رسید.

طی این مدت، تولید تاتا استیل تایلند نیز به ۳۱۰ هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۲ (تولید ۳۴۰ هزار تن) حاکی از افت تولید است.

طی سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ میزان تولید فولاد خام گروه تاتا استیل بدون تغییر نسبت به سال مالی گذشته ۳۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تن به ثبت رسید.

گروه تاتا استیل طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ توانست فروش فولاد خود را هفت میلیون و ۵۹۰ هزار تن به ثبت رساند که حاکی از افت ۳٫۴۳ درصدی نسبت به فروش مدت مشابه سال گذشته (هفت میلیون و ۸۶۰ هزار تن) است.

همچنین میزان فروش در تاتا استیل هند از پنج میلیون و ۱۲۰ هزار تن طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ به پنج میلیون و ۱۵۰ هزار تن در مدت مشابه سال ۲۰۲۳ افزایش یافت.

این در حالی است که میزان فروش فولاد در تاتا استیل اروپا از ابتدای ژانویه تا پایان ماه مارس ۲۰۲۳ میلادی، دو میلیون و ۱۳۰ هزار تن بود که نسبت به فروش دو میلیون و ۴۰۰ هزار تن طی مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می‌دهد.

علاوه‌بر‌این، میزان فروش محصول در تاتا استیل تایلند از ۳۴۰ هزار تن در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ به ۳۱۰ هزار تن در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ کاهش یافت.

گروه تاتا استیل میزان فروش فولاد خام این شرکت را طی سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۲، ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تن اعلام کرده است که نسبت به میزان فروش ۲۸ میلیون و ۶۲۰ هزار تنی طی سال مالی پیش از آن، کاهش نشان می‌دهد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16481

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.