• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

نشان ستاره ملی به روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس رسید

  • کد خبر : 19431
  • 02 خرداد 1402 - 8:27
نشان ستاره ملی به روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس رسید
در مراسم نکوداشت روز روابط عمومی و دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی، با رویکرد بررسی نقش روابط عمومی‌ها در جهاد تبیین، روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس موفق به دریافت نشان ستاره ملی این مراسم شد.

در مراسم نکوداشت روز روابط عمومی و دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی با رویکرد بررسی نقش روابط عمومی‌ها در جهاد تبیین، روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس موفق به دریافت نشان ستاره ملی این مراسم شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، مراسم نکوداشت روز روابط عمومی و دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی، با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز جمعی از متخصصان روابط عمومی، اساتید دانشگاه‌ها و مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی برگزار شد.

در این مراسم، فرشاد مهدی‌پور، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی و اجرای مکتب تبینی، بیان کرد: در دنیای امروز، سواد و سوادآموزی، مفهومی بسیار گسترده‌تر از آموزش از طریق کلاس‌های درس را به خود گرفته است.

وی افزود: آنچه ضرورت گفت‌و‌گوی رسانه‌ای و سوادآموزی رسانه‌ای به خصوص در عرصه فضای مجازی را بیشتر می‌کند، به‌کارگیری روش‌های تاثیر‌گذاری بر مخاطب است که امروز در مرز میان واقعیت و فراواقعیت جریان دارد؛ چراکه واقعیت در جامعه نمایان نمی‌شود بلکه این رسانه‌ها هستند که واقعیت‌ها را نمایش می‌دهند.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش امیدآفرینی روابط عمومی‌ها، مطرح کرد: این فرایند می‌تواند منجر به افزایش امید در جامعه شود، ضمن اینکه اگر مشکل و دغدغه‌ای را مطرح می‌کند، باید راه حل آن را نیز بیان کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19431

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.