• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
مدیرعامل شرکت پترو فولاد بهمن عنوان کرد:

رونق برندسازی همگام با افزایش فروش و توسعه بازار

  • کد خبر : 10248
  • 26 دی 1401 - 10:08
رونق برندسازی همگام با افزایش فروش و توسعه بازار
مدیرعامل شرکت پترو فولاد بهمن گفت: برندسازی، مقوله‌‎ای مهم و حائز اهمیت است و باعث رشد و توسعه سازمان می‌شود، به شرطی که نیازمندی‌های مشتریان را رفع و اطمینان آن‌ها را جلب کند.

مدیرعامل شرکت پترو فولاد بهمن گفت: برندسازی، مقوله‌‎ای مهم و حائز اهمیت است و باعث رشد و توسعه سازمان می‌شود، به شرطی که نیازمندی‌های مشتریان را رفع و اطمینان آن‌ها را جلب کند.

بهداد قره‌گوزلو در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» در ارتباط با اهمیت برندسازی در سازمان، بیان کرد: شرکت پترو فولاد بهمن فعالیت خود را در راستای ارائه خدمات فنی، رتروفیت و بازرگانی تخصصی در بخش‌های فشار قوی، متوسط، کنترل و ابزار دقیق در سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است. این شرکت با پشتوانه سابقه درخشان و اخذ جواز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و تاییدیه دانش‌بنیان تولیدی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طی این مدت توانسته است ضمن بهره‌جویی از دانش متخصصان داخلی، خارجی و همچنین انتقال دانش با به‌کارگیری افراد دارای سابقه فعالیت در معتبرترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های بین‌المللی، بخش‌های بسیار مهمی که تاکنون در انحصار شرکت‌های خارجی بوده است را بومی‌سازی کند.

وی افزود: بهینه‌سازی و رتروفیت کلید و سویچ‌گیرهای فشار متوسط با کلیدهای به‌روز، مشارکت و تشکیل کنسرسیوم با پیمانکاران معتبر خارجی و داخلی جهت ارائه خدمات به صورتEP و EPC، خدمات تامین کالا و قطعات یدکی، بررسی دوره‌ای سویچ‌گیرهای کارخانجات فولاد، مهندسی معکوس تجهیزات پیشرفته، تامین تجهیرات صنایع در زمینه‌های برق و ابزار دقیق، اجرای پروژه به صورت EP و EPC در پست‌های برق فشار قوی تا سطح ۴۰۰ کیلوولت AIS و GIS و ارائه سیستم‌های کیفیت توان مانند SVC و جبران‌ساز توان و هارمونیک، از جمله خدماتی است که به منظور ارائه به برترین شرکت‌های معدنی و صنعتی در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت پترو فولاد بهمن عنوان کرد: حضور مستمر در نمایشگاه‌ها، سمینارها، همایش‌ها، ساخت محتوا، سایت ویزیت و مذاکره و حضور در رسانه‌های اجتماعی و به‌کارگیری و توسعه بخش بازاریابی با حضور متخصصان باتجربه، از جمله اقدامات پترو فولاد بهمن در زمینه برندسازی و توسعه برند خود طی سالیان اخیر بوده است.

ضرورت رفع نیازمندی‌های مشتریان همگام با برندسازی

قره‌گوزلو با بیان اینکه برندسازی، مقوله‌‎ای مهم و حائز اهمیت است و باعث رشد و توسعه سازمان می‌شود، به شرطی که نیازمندی‌های مشتریان را رفع و اطمینان آن‌ها را جلب کند، اذعان کرد: توسعه برند پترو فولاد بهمن منجر به جذب اعتماد و رشد فرصت‌های فروش و به دنبال آن، افزایش فروش و توسعه بازار شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار «فلزات آنلاین» مبنی بر اینکه نحوه ارائه خدمات و همچنین رضایتمندی مشتریان را به چه میزان در توسعه برند خود موثر می‌دانید، گفت: این مسئله باعث توسعه برند از طریق تبلیغ گفتاری ( از کارفرما به کارفرمای دیگر) شده است. شرکت پترو فولاد بهمن پس از اتمام هر پروژه، اقدام به نظرسنجی از مشتریان خود در تمامی زمینه‌ها ازجمله زمان‌بندی، پاسخگویی، مدارک و… می‌کند که این امر موجب آگاهی از نقاط ضعف و قوت و برنامه‌ریزی جهت اقدامات بعدی می‌شود.

مدیرعامل شرکت پترو فولاد بهمن در ادامه به چالش‌های موجود در راستای توسعه برندسازی اشاره کرد و گفت: عدم تامین زیرساخت‌های کافی برای برندسازی در عرصه بین‌المللی، از جمله مشکلاتی است که در این زمینه با آن‌ها مواجه هستیم. همچنین هزینه‌های هنگفت برای شرکت در نمایشگاه‌ها به ویژه نمایشگاه‌های خارجی نیز توسعه برندسازی را با چالش همراه کرده است.

نیازمند طرح‌های حمایتی بین‌المللی در برندسازی هستیم 

قره‌گوزلو در ارتباط با راهکارهای پیشنهادی جهت توسعه هرچه بیشتر برند در بازارهای داخلی و صادراتی، خاطرنشان کرد: ایجاد چارت طرح‌های حمایتی بین‌المللی  و ارتباط بیشتر سفارتخانه‌ها با شرکت‌ها به ویژه از طریق ایجاد واحدهای بازرگانی فعال در این مراکز و همچنین حمایت از شرکت‌های نوآور در راستای حضور در نمایشگاه‌های کشورهای مختلف، می‌تواند به توسعه هرچه بیشتر در بازارهای مختلف بینجامد.

وی در خصوص نقش دولت در توسعه و شناخت هرچه بیشتر برندهای برتر صنعتی کشور، خاطرنشان کرد: حقیقت امر اینکه نقش دولت مناسب ارزیابی می‌شود اما ظرفیت بیشتری برای حمایت به ویژه از شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پترو فولاد بهمن در پایان در ارتباط با چشمانداز این شرکت همگام با توسعه برندسازی، یادآور شد: شرکت پترو فولاد بهمن با خوش‌بینی تمام و انرژی و توان کامل، به مسیر توسعه و روبه‌رشد خود ادامه می‌دهد. نگاه ما به آینده، نوآوری در تولید محصولات جدید و ارائه خدمات نوین است و باید هر سال نسبت به سال قبل از آن متفاوت عمل کنیم. همچنین نگاه سیستماتیک نسبت به حوزه‌‎های مختلف اعم از فنی و مهندسی، بازرگانی و… داریم و معتقدیم که باید ارتباط متقابل و سازنده میان این بخش‌ها جهت توسعه و پیشرفت مجموعه صورت پذیرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=10248

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه
مدیرعامل شرکت راما پارسیان مطرح کرد:

صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه

05اردیبهشت
صنعت فولاد مگاترند خواهد شد
عضو هیئت مدیره شرکت صنایع مفتولی زنجان:

صنعت فولاد مگاترند خواهد شد

05اردیبهشت
صنعت قالب‌سازی فراموش شده است
یک فعال صنعتی در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

صنعت قالب‌سازی فراموش شده است

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.