• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

شاخص بورس ۸۴ هزار واحد پرواز کرد

  • کد خبر : 15086
  • 27 اسفند 1401 - 10:30
شاخص بورس ۸۴ هزار واحد پرواز کرد
امروز شنبه 27 اسفند ماه، شاخص کل بورس با صعود بی‌سابقه بیش از ۸۴ هزار واحد توانست بعد از حدود دو سال و نیم وارد کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی شود.

امروز شنبه ۲۷ اسفند ماه، شاخص کل بورس با صعود بی‌سابقه بیش از ۸۴ هزار واحد توانست بعد از حدود دو سال و نیم وارد کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۸۴ هزار و ۷۷۰ واحد افزایش، تا رقم یک میلیون و ۹۰۵ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۲۱ هزار و ۲۸۹ واحد صعود کرد و در رقم ۵۷۵ هزار و ۴۷۸ واحد ایستاد. در این بازار ۶۱۹ هزار معامله به ارزش ۱۲۵ هزار و ۴۸۱ میلیارد ریال انجام شد.

طی معاملات امروز شنبه ۲۷ اسفند ماه، ۹۶ درصد نمادهای بورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۸۰۶ واحد افزایش، در رقم ۲۳ هزار و ۸۹۰ واحد ایستاد. در این بازار ۳۰۹ هزار معامله به ارزش ۴۷۵ هزار و ۱۷۸ میلیارد ریال انجام شد.

از میان ۲۶۰ نماد مثبت فرابورسی پلیمر آریاساسول، سنگ آهن گهرزمین و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

بیشترین ورود پول حقیقی امروز به گروه‌های نفتی و فلزات اساسی صورت گرفت.

انتهای پیام//

 

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=15086

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.