• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
مدیر بازاریابی و‌ فروش شرکت پتکو خبر داد

طراحی، ساخت و ارسال پمپ‌های فرایندی شرکت پتروپالایش کنگان

  • کد خبر : 1806
  • 20 مهر 1399 - 11:32
طراحی، ساخت و ارسال پمپ‌های فرایندی شرکت پتروپالایش کنگان
مدیر بازاریابی و‌ فروش شرکت پتکو گفت: شرکت پتکو بتازگی سه دستگاه پمپ فرایندی تحت استاندارد API610 که در سرویس C2 recovery plant است و سیال C5+ را پمپاژ می‌کند، پس از انجام موفقیت‌آمیز تست‌های عملکردی و رانینگ، به شرکت پتروپالایش کنگان تحویل داده است.

مدیر بازاریابی و‌ فروش شرکت پتکو گفت: شرکت پتکو بتازگی سه دستگاه پمپ فرایندی تحت استاندارد API610 که در سرویس C2 recovery plant است و سیال C5+ را پمپاژ می‌کند، پس از انجام موفقیت‌آمیز تست‌های عملکردی و رانینگ، به شرکت پتروپالایش کنگان تحویل داده است.

شهاب‌الدین تجری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» از طراحی و ساخت پمپ‌های فرایندی جهت بهره‌برداری در شرکت پتروپالایش کنگان خبر داد.

وی افزود: شرکت تولید پمپ‌های بزرگ و توربین آبی (پتکو) بر اساس قراردادهای منعقده با کارفرمایان مختلف، سفارشات محصولات کلیه مشتریان خود را پس از طراحی و ساخت و نیز بر اساس جداول زمانی مشخض، ارسال می‌کند. در همین راستا شرکت پتکو به تازگی سه دستگاه پمپ فرایندی تحت استاندارد API610 که در سرویس C2 recovery plant است و سیال C5+ را پمپاژ می‌کند، پس از انجام موفقیت‌آمیز تست‌های عملکردی و رانینگ، به شرکت پتروپالایش کنگان تحویل داده است.

مدیر بازاریابی و‌ فروش شرکت پتکو خاطرنشان کرد: این پمپ‌ها با کد متریال s-6 از استاندارد API610  و مجهز به تجهیزات ساپلای سیستم پلن ۵۳B مکانیکال سیل و الکتروموتورهای ضد انفجار هستند.

تجری در انتها تصریح کرد: قابل ذکر است این نوع از پمپ‌ها که قبلا از شرکت‌های خارجی تامین می‌شدند، امروزه به طور کامل توسط شرکت پتکو طراحی و ساخته و باعث کاهش هزینه‌های قابل توجه کارفرمایان در این خصوص می‌شوند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=1806

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه
مدیرعامل شرکت راما پارسیان مطرح کرد:

صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه

05اردیبهشت
صنعت فولاد مگاترند خواهد شد
عضو هیئت مدیره شرکت صنایع مفتولی زنجان:

صنعت فولاد مگاترند خواهد شد

05اردیبهشت
صنعت قالب‌سازی فراموش شده است
یک فعال صنعتی در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

صنعت قالب‌سازی فراموش شده است