• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

طلای جهانی در سرازیری سقوط

  • کد خبر : 15928
  • 21 فروردین 1402 - 8:33
طلای جهانی در سرازیری سقوط
قیمت طلا امروز دوشنبه 21 فروردین ماه پس از داده‌های اشتغال ایالات‌ متحده و با توجه به بازار کار ضعیف و انتظار برای افزایش مجدد نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه می، حدود یک درصد کاهش یافت و به کمتر از دو هزار دلار رسید.

قیمت طلا امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه پس از داده‌های اشتغال ایالات‌ متحده و با توجه به بازار کار ضعیف و انتظار برای افزایش مجدد نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه می، حدود یک درصد کاهش یافت و به کمتر از دو هزار دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا به یک هزار و ۹۹۲ دلار و ۴۰ سنت رسید و طلا در بازار معاملات آمریکا نیز یک هزار و ۹۹۳ دلار و ۴۰ سنت قیمت‌گذاری شد.

هاریش وی، رئیس تحقیقات کالا در «Geojit Financial Services» بیان کرد: طلا با توجه به انتظارات افزایش نرخ فدرال رزرو و گزارش رشد شغلی قوی آمریکا و دلار ثابت، کاهش یافت.

شاخص دلار ۰.۱ درصد بالاتر بود و شمش را برای خریداران خارجی گران کرد.

داده‌های وزارت کار ایالات‌ متحده در روز جمعه هشتم آپریل نشان داد که حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ماه مارس ۲۳۶ هزار شغل در مقابل انتظارات برای ۲۳۹ هزار شغل افزایش یافته است. داده‌ها همچنین نشان می‌دهد که نرخ بیکاری از ۳.۶ درصد در ماه قبل به ۳.۵ درصد کاهش یافته است.

بازارها با احتمال ۶۶ درصدی برای افزایش نرخ بهره ۲۵ واحد قیمت‌گذاری می‌کنند اما چشم‌انداز کوتاه‌مدت طلا همچنان صعودی است و تا زمانی که قیمت‌ها بالای یک هزار و ۹۲۰ دلار باقی بماند، احتمال ادامه چشم‌انداز صعودی وجود دارد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با یک درصد کاهش، به ۲۴ دلار و ۷۵ سنت، پلاتین با ۰.۵ درصد کاهش، به یک هزار و ۲ دلار و ۳۵ سنت و پالادیم با ۰.۳ درصد کاهش، به یک هزار و ۴۶۱ دلار و ۳۱ سنت رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=15928

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.