• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

طلای جهانی دوباره به پرواز درآمد

  • کد خبر : 17924
  • 14 اردیبهشت 1402 - 10:50
طلای جهانی دوباره به پرواز درآمد
قیمت طلا امروز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت ماه با کاهش بازدهی آمریکا و کاهش ارزش دلار، نزدیک به بالاترین حد خود معامله شد زیرا فدرال رزرو ایالات‌ متحده ممکن است چرخه افزایش نرخ بهره خود را متوقف کند.

قیمت طلا امروز پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه با کاهش بازدهی آمریکا و کاهش ارزش دلار، نزدیک به بالاترین حد خود معامله شد زیرا فدرال رزرو ایالات‌ متحده ممکن است چرخه افزایش نرخ بهره خود را متوقف کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا به دو هزار و ۴۱ دلار و ۴۰ سنت و طلای آمریکا نیز به دو هزار و ۴۲ دلار و ۴۰ سنت رسید.

فدرال‌ رزرو نرخ بهره را ۲۵ واحد افزایش داد اما اعلام نکرد که افزایش بیشتری خواهد داشت یا خیر. شاخص دلار ۰.۲ درصد کاهش یافت و بازدهی معیارهای خزانه‌داری ایالات‌ متحده نیز افت پیدا کرد.

برایان لان، مدیرعامل «GoldSilver Central» در سنگاپور بیان کرد: در حال حاضر سود وجود دارد و احتمالا در کوتاه‌مدت ادامه خواهد داشت اما چشم‌انداز طلا همچنان صعودی است.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو عنوان کرد که ایالات‌ متحده شانس بیشتری برای اجتناب از رکود دارد اما آن را رد نمی‌کند و افزود که این امکان هست که رکود ملایمی داشته باشیم.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۹ درصد افزایش، به ۲۵ دلار و ۸۲ سنت، پلاتین با یک درصد افزایش، به یک هزار و ۶۰ دلار و ۱۶ سنت و پالادیم با ۱.۴ درصد افزایش، به یک هزار و ۴۴۳ دلار و ۱۱ سنت رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17924

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.