• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

طلا در اوج ترمز کشید

  • کد خبر : 9955
  • 22 دی 1401 - 5:02
طلا در اوج ترمز کشید
قیمت طلا در معاملات امروز پنجشنبه 22 دی ماه ثابت بود زیرا معامله‌گران منتظر داده‌های کلیدی تورم‌ ایالات متحده بودند که می‌تواند بر مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو تاثیر بگذارد.

قیمت طلا در معاملات امروز پنجشنبه ۲۲ دی ماه ثابت بود زیرا معامله‌گران منتظر داده‌های کلیدی تورم‌ ایالات متحده بودند که می‌تواند بر مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو تاثیر بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، بهای هر اونس طلا به یک هزار و ۸۸۲ دلار و ۵۰ سنت رسید و طلا در بازار آمریکا نیز یک هزار و ۸۸۳ دلار و ۵۰ سنت قیمت‌گذاری شد.

تمرکز سرمایه‌گذاران بر گزارش شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات‌ متحده باقی می‌ماند. روزنامه نیویورک تایمز روز گذشته گزارش داد سوزان کالینز، رئیس بانک فدرال رزرو بوستون بیان کرد که تمایل دارد نرخ بهره را در نشست سیاست‌گذاری آتی بانک مرکزی یک چهارم درصد افزایش دهد.

اگرچه طلا به عنوان یک محافظ تورم در نظر گرفته می‌شود اما افزایش نرخ‌ها هزینه فرصت نگهداری شمش را افزایش می‌دهد. بانک بارکلیز اعلام کرد که با اشاره به کاهش فعالیت در بخش تولید، رکود خفیفی را در ایالات‌ متحده از سه ماهه دوم مشاهده می‌کند و تا فصل چهارم ادامه دارد.

بر اساس گزارشی از ایسنا، پابلو هرناندز دی کوس، سیاست‌گذار بانک مرکزی اروپا روز گذشته اظهار داشت: بانک مرکزی اروپا انتظار دارد در نشست‌های آتی به افزایش نرخ‌های بهره به میزان قابل‌ توجهی با سرعتی پایدار ادامه دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای نقره با ۰.۱ درصد افزایش، به ۲۳ دلار و ۴۴ سنت رسید. پلاتین ۰.۱ درصد کاهش یافت و به یک هزار و ۶۹ دلار و ۴۷ سنت رسید و پالادیم با ۰.۱ درصد کاهش، یک هزار و ۷۷۲ دلار و ۴۸ سنت قیمت‌گذاری شد.

انتهای پیام//

 

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9955

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.