• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

عملکرد صندوق بیمه معدن در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 16678
  • 30 فروردین 1402 - 8:04
عملکرد صندوق بیمه معدن در سال ۱۴۰۱
مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی گفت: عملکرد صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی در سال 1401، حاکی از رشد 21 درصدی در تعداد صدور بیمه‌نامه‌ها است.

مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی گفت: عملکرد صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی در سال ۱۴۰۱، حاکی از رشد ۲۱ درصدی در تعداد صدور بیمه‌نامه‌ها است. طی سال گذشته، همچنین ارزش صدور بیمه‌نامه‌ها نیز با افزایش ۱۱۱ درصدی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، فرید دهقانی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱، مجموع بیمه‌نامه‌های صادر شده شامل اعتباری، بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری به ۶۴ فقره رسید که از ارزشی بیش از ۴۱٫۷ هزار میلیارد ریال برخوردار است.

وی با بیان اینکه صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی، زیرمجموعه ایمیدرو و نهاد پشتیبان معادن خصوصی است، تصریح کرد: در سال گذشته، شاهد ثبت رکورد در تعداد و همچنین ارزش صدور بیمه‌نامه بوده‌ایم.

مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰، تعداد بیمه‌نامه‌های صادره به ۵۳ عدد و ارزش بیمه‌نامه‌ها به ۱۹٫۸ هزار میلیارد ریال رسیده بود.

دهقانی در خصوص حوزه‌های درخواست شده برای دریافت بیمه‌نامه، تاکید کرد: این بیمه‌نامه‌ها برای معادن زغال‌سنگ، سنگ تزئینی، فلزی، کانه‌های صنعتی، مواد طبقه یک و همچنین واحد کانه‌آرایی و فرآوری بوده است.

وی اظهار داشت: در بین استان‌های کشور، خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، کرمان و خراسان رضوی، بیشترین سهم درخواست را از نظر تعداد بیمه‌نامه‌ها داشته‌اند. همچنین بیشترین ارزش بیمه‌نامه‌های صادره به استان‌های کرمان، خراسان رضوی، اصفهان، خراسان جنوبی و یزد مربوط بوده است.

مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی یادآور شد: از ابتدای فعالیت این نهاد پشتیبان معادن خصوصی تا پایان سال قبل، تعداد یک هزار و ۹۰۱ بیمه‌نامه اعتباری و سرمایه‌گذاری صادر شده که از افزون بر ۷۶٫۳ هزار میلیارد دریال برخوردار است. بیشترین سهم از نظر تعداد صدور و ارزش به سال ۱۴۰۱ مربوط بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=16678

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.