• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
مدیریت فروشگاه طاهری:

فروشندگان محصولات تخت در بازار پامنار خرده فروش هستند

  • کد خبر : 5056
  • 12 تیر 1398 - 15:45
فروشندگان محصولات تخت در بازار پامنار خرده فروش هستند
مدیریت فروشگاه طاهری، عرضه‌کننده محصولات مسی و برنجی صنایع مس شهید باهنر، گفت: عموما فروشندگان بازار پامنار خرده فروش هستند، تا زمانی که شرایط خرید از شرکت تولیدکننده مهیا است، دیگر خریدار تمایلی ندارد که از بازار تناژ بالا خرید کند، در نتیجه در بازار بیشتر خرده‌ فروشی انجام می‌شود. از 700 کیلوگرم به بالا از درب کارخانه قابل سفارش است.
مدیریت فروشگاه طاهری، عرضه‌کننده محصولات مسی و برنجی صنایع مس شهید باهنر، گفت: عموما فروشندگان بازار پامنار خرده فروش هستند، تا زمانی که شرایط خرید از شرکت تولیدکننده مهیا است، دیگر خریدار تمایلی ندارد که از بازار تناژ بالا خرید کند، در نتیجه در بازار بیشتر خرده‌ فروشی انجام می‌شود. از ۷۰۰ کیلوگرم به بالا از درب کارخانه قابل سفارش است.

محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، اظهار داشت: ما در زمینه توزیع ورق، میلگرد، باسبار، چهار گوش، شش گوش، لوله و انواع کویل، مفتول هشت، کاتد، کابل، مقاطع خاص و آلیاژهای پایه مس، در بازار پامنار فعالیت می‌کنیم. تنها برندی که در فروشگاه طاهری عرضه می‌شود انواع محصولات شرکت شهید باهنر است.

وی ادامه داد: بازار نسبت به سال‌های گذشته با کاهش میزان تقاضا مواجه شده است، سال گذشته نیز اوضاع مساعد نبود اما امسال نسبت به سال ۹۷ وضعیت تغییری نکرده و چه بسا اوضاع بدتر نیز شده است.

طاهری با اشاره به اینکه ورق‌های مسی و آلیاژی سایزهای متفاوتی دارد، عنوان کرد: تمامی سایزهایی که شرکت شهید باهنر تولید می‌کند را ما در فروشگاه برای عرضه داریم، محصولات تخت به سه شکل تسمه، ورق و فویل تولید می‌شود که ورق‌ها به دو صورت کویل و شیت هستند؛ البته در بازار پامنار، ورق‌ها عموما به صورت شیت است و کویل‌ها را شرکت‌های بزرگ از درب کارخانه خریداری می‌کنند.

وی درخصوص مصارف محصولات تخت مسی و آلیاژی، توضیح داد: از محصولات تخت در صنایعی مختلف استفاده می‌شود، از صنایع دستی و تزئینی گرفته تا هر جایی که نیاز به برق قدرت باشد. به صورت کلی در تمامی صنایع الکتریکی و الکترونیکی از محصولات تخت مسی و برنجی استفاده می‌شود؛ جدای از مصارف الکتریکی در صنایع برودتی نیز این محصولات کاربرد دارند. همین‌طور که صنایع متعددی مصرف‌کننده محصولات تخت هستند، طیف مشتریان این محصولات نیز بسیار گسسته است.

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=5056
  • نویسنده : فرزانه عزتی

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه
مدیرعامل شرکت راما پارسیان مطرح کرد:

صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه

05اردیبهشت
صنعت فولاد مگاترند خواهد شد
عضو هیئت مدیره شرکت صنایع مفتولی زنجان:

صنعت فولاد مگاترند خواهد شد

05اردیبهشت
صنعت قالب‌سازی فراموش شده است
یک فعال صنعتی در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

صنعت قالب‌سازی فراموش شده است