• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

قیمت آلومینیوم ۳۸ دلار افزایش یافت

  • کد خبر : 13132
  • 03 اسفند 1401 - 7:06
قیمت آلومینیوم ۳۸ دلار افزایش یافت
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه دوم اسفند ماه ۱۴۰۱، با رشد 1.6 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 430 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه دوم اسفند ماه ۱۴۰۱، با رشد ۱٫۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۴۳۰ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه دوم اسفند ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه، اول اسفند ماه)، رشد ۱٫۶ درصدی معادل ۳۸ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز دوشنبه اول اسفند ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۹۲ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۴۳۰ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه دوم اسفند ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۱٫۶ درصدی معادل ۳۹ دلار، از دو هزار و ۳۹۱ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۴۳۰ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه دوم اسفند ماه، با کاهش چهار هزار و ۴۵۰ تنی، از ۵۸۵ هزار و ۷۵۰ تن به ۵۸۱ هزار و ۳۰۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=13132

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه
مدیرعامل شرکت راما پارسیان مطرح کرد:

صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه

05اردیبهشت
صنعت فولاد مگاترند خواهد شد
عضو هیئت مدیره شرکت صنایع مفتولی زنجان:

صنعت فولاد مگاترند خواهد شد

05اردیبهشت
صنعت قالب‌سازی فراموش شده است
یک فعال صنعتی در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

صنعت قالب‌سازی فراموش شده است

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.