• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

قیمت آلومینیوم ۶۴ دلار رشد پیدا کرد

  • کد خبر : 13845
  • 11 اسفند 1401 - 5:12
قیمت آلومینیوم ۶۴ دلار رشد پیدا کرد
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه 10 اسفند ماه ۱۴۰۱، با افزایش 2.8 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 364 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱، با افزایش ۲٫۸ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۳۶۴ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، ۹ اسفند ماه)، رشد ۲٫۸ درصدی معادل ۶۴ دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه ۹ اسفند ماه، آلومینیوم دو هزار و ۳۰۰ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۳۶۴ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۰٫۹ درصدی معادل ۲۱ دلار، از دو هزار و ۳۸۵ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۳۶۴ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه، با کاهش چهار هزار و ۸۰۰ تنی، از ۵۵۴ هزار و ۹۰۰ تن به ۵۵۰ هزار و ۱۰۰ تن رسیده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=13845

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه
مدیرعامل شرکت راما پارسیان مطرح کرد:

صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه

05اردیبهشت
صنعت فولاد مگاترند خواهد شد
عضو هیئت مدیره شرکت صنایع مفتولی زنجان:

صنعت فولاد مگاترند خواهد شد

05اردیبهشت
صنعت قالب‌سازی فراموش شده است
یک فعال صنعتی در گفت‌وگو با «فلزات آنلاین»:

صنعت قالب‌سازی فراموش شده است

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.