• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

همکاری سازنده ذوب آهن اصفهان و قطار شهری مشهد

  • کد خبر : 17947
  • 16 اردیبهشت 1402 - 6:52
همکاری سازنده ذوب آهن اصفهان و قطار شهری مشهد
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در دیدار با مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد گفت: همکاری و تعامل این دو سازمان نتایج خوبی به همراه داشته است و قطعا توسعه پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در دیدار با مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد با اشاره به توانمندی این مجتمع عظیم صنعتی برای تامین ریل مورد نیاز قطار شهری این شهر و همچنین سایر شرکت‌های قطار شهری کشور گفت: همکاری و تعامل این دو سازمان نتایج خوبی به همراه داشته است و قطعا توسعه پیدا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، مهدی کوهی با اشاره به اینکه ذوب آهن با بهره‌گیری از توان و تخصص تلاشگران خود، موفق به بومی‌سازی تکنولوژی ساخت ریل شده است، عنوان کرد: این شرکت قادر به تولید انواع ریل مورد نیاز قطارهای شهری کشور است و این محصول را مطابق استانداردهای جهانی تولید می‌کند.

کیانوش کیامرز نیز در این دیدار با اشاره به سابقه همکاری‌های موثر این شرکت با ذوب آهن اصفهان، مطرح کرد: با توجه به همکاری‌های سال‌های قبل و همچنین ۵۰ کیلومتر پروژه ریلی که در مشهد در دست اقدام داریم، می‌توانیم همکاری و تعامل خوبی با این شرکت داشته باشیم.

شایان ذکر است سال گذشته به منظور توسعه قطار شهری مشهد، سند همکاری تامین ریل ملی خطوط قطار شهری مشهد با ذوب آهن اصفهان منعقد شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17947

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.