• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

کنترل تردد خودروهای سنگین حامل مواد معدنی در جنوب کرمان

  • کد خبر : 17643
  • 12 اردیبهشت 1402 - 6:10
کنترل تردد خودروهای سنگین حامل مواد معدنی در جنوب کرمان
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: این اداره کل طرح کنترل در مبدا مواد معدنی را با هدف ساماندهی به حمل‌و‌نقل این مواد با همکاری اداره صمت جنوب کرمان اجرایی خواهد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: این اداره کل، طرح کنترل در مبدا مواد معدنی را با هدف ساماندهی به حمل‌و‌نقل این مواد با همکاری اداره صمت جنوب کرمان اجرایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایرنا، مجتبی محمودی در نشست ساماندهی و مدیریت حمل مواد معدنی جنوب کرمان، بیان کرد: حوزه معاونت حمل‌و‌نقل این اداره کل، لیستی از شرکت‌های حمل‌و‌نقلی در شهرستان‌های جنوبی استان را در اختیار اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان قرار می‌دهد تا این لیست در اختیار مدیران معادن منطقه قرار گیرد. در ادامه هر معدن و مجموعه معدنی باید با توجه به سلیقه و درخواست خود، یک شرکت را برای انجام و صدور اسناد حمل‌و‌نقلی انتخاب کند و آن شرکت ملزم به استقرار نماینده در محل معدن و صدور اسناد حمل‌و‌نقلی در محل معدن و منطقه معدنی خواهد بود.

وی ادامه داد: تیم‌های کنترل و نظارت این اداره کل نیز در مبادی و گلوگاه‌های حمل‌و‌نقلی همچون گذشته، اجرای طرح کنترل را انجام خواهند داد تا حمل‌و‌نقل مواد معدنی ساماندهی مناسب‌تری به خود بگیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای جنوب کرمان از عزم جزم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان برای ساماندهی به مقوله حمل مواد معدنی خبر داد و گفت: زیرساخت‌های حمل‌و‌نقلی جنوب کرمان متعلق به همه مردم و بیت‌المال است و حفاظت از این زیرساخت‌ها و مدیریت روزانه وضعیت حمل‌و‌نقلی در حوزه کاری این اداره کل است که می‌طلبد با هم‌افزایی دستگاه‌های مربوطه این مهم به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

محمودی خاطرنشان کرد: ظرفیت خوبی در بخش معدن در جنوب کرمان فراهم شده است که سبب توسعه جنوب کرمان و ایجاد ظرفیت‌های بیشتری در دیگر حوزه‌ها خواهد شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=17643

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.