• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

فولاد مباركه، نماد خودباوری ملی است

  • کد خبر : 9557
  • 17 دی 1401 - 14:29
فولاد مباركه، نماد خودباوری ملی است
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان، تبلور شعار «ما می‌توانیم» و مایه افتخار کشور است و به همین خاطر باید بستر برگزاری تورهایی برای بازدید از صنایع بزرگ مانند این شرکت برای جوانان فراهم شود تا با دستاوردهای کشور بیشتر آشنا شوند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان، تبلور شعار «ما می‌توانیم» و مایه افتخار کشور است و به همین خاطر باید بستر برگزاری تورهایی برای بازدید از صنایع بزرگ مانند این شرکت برای جوانان فراهم شود تا با دستاوردهای کشور بیشتر آشنا شوند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، غلامحسین حسینی‌‌نیا‌ در نشست هم‌اندیشی و تعاملی مدیران کل ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که به میزبانی فولاد مبارکه برگزار شد، بیان کرد: فولاد مبارکه، مجموعه‌ای افتخارآفرین در صنعت کشور است که بازدید از این مجموعه می‌تواند تاثیر زیادی در برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات آینده مدیران و فعالان سازمان فنی‌ و‌ حرفه‌ای کشور داشته باشد تا برای ساختن ایران بتوانیم تمام تلاش خود را به منصه ظهور بگذاریم.

وی دستاوردهای شرکت فولاد مبارکه در بسیاری از زمینه‌ها را ارزشمند دانست و افزود: با توجه ‌به این ظرفیت‌ها باید تورهایی برای بازدید از صنایع بزرگ مانند فولاد مبارکه برای جوانان برگزار شود تا آن‌ها ضمن آشنایی بیشتر با دستاوردهای کشور از ظرفیت‌های موجود آگاه شوند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود در مقایسه شرکت فولاد مبارکه با کارخانجات مشابه بین‌المللی، تصریح کرد: با توجه به بازدیدی که پیش‌تر از یکی از کارخانجات صنعتی خارج از کشور داشته‌ایم، با قاطعیت هرچه تمام‌تر می‌توان گفت در بازدید امروز متوجه شدیم که این شرکت در بسیاری از زمینه‌ها از‌جمله در حوزه تصفیه پساب‌های صنعتی و شهری و به‌کارگیری آن‌ها در خطوط تولید بسیار تواناتر بوده و به دستاوردهای ارزشمندی رسیده است.

حسینی‌‌نیا‌ ادامه داد: فولاد مبارکه علاوه‌ بر تولید، در زمینه سرمایه‌های انسانی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیز باید جایگاه خود را در برنامه‌های فولاد مبارکه برای مهارت‌افزایی بازتعریف کند تا در این زمینه نقش‌آفرین باشد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین بازدیدها و نشست‌هایی می‌تواند نقطه عطف ارتباط میان صنعت و سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای باشد. صنعت فولاد ایران در ماه گذشته میلادی در جایگاه هفتم تولید بین کشورهای دنیا قرار گرفت و امیدواریم با شکل‌گیری همکاری این سازمان و صنعت فولاد بتوانیم فعالیت‌های آموزشی را افزایش و نهضت مهارت‌آموزی را بیش از پیش ادامه دهیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اذعان کرد: ترسیم آینده بر اساس سناریو، یکی از اموری است که برای آینده هر کشوری بسیار مهم است و آموزش، یکی از ارکان مهم آن است که سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور قصد دارد با همکاری صنایعی نظیر فولاد مبارکه این کار را انجام دهد.

توجه به ارزش‌های انسانی؛ اولویت فولاد مبارکه

ابراهیم کاظمی، مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد مبارکه در این جلسه بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اصولی که در فولاد مبارکه مد‌نظر مدیران بوده، توجه به ارزش‌های انسانی است که به خاطر اتخاذ این سیاست، شاهد موفقیت‌های روزافزون در این شرکت هستیم. فولاد مبارکه این استعداد و توانایی را دارد که نشان تجاری خود را در دنیا گسترش دهد تا در کنار نام ایران و دیگر برندهای دنیا بیشتر از قبل مطرح شود.

وی با تشریح الگوی راهبردی آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی در فولاد مبارکه، گفت: این شرکت در تلاش است تا با انتخاب افراد مستعد و افزایش مهارت‌های آن‌ها، تولید را ارتقاء بخشد و به همین خاطر برای مهارت‌افزایی، سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بسیار می‌تواند موثر باشد.

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: تجهیزات ویژه صنعت فولاد توسط فولاد مبارکه برای مهارت‌افزایی کارکنان طراحی و ساخته شده است تا با استفاده از این تجهیزات، سرمایه‌های انسانی در این شرکت ارتقاء یابد و در آینده بیشتر از قبل تاثیرگذار باشند.

کاظمی خاطرنشان کرد: سازمانی که آینده را در نظر گرفته است و برای آن برنامه‌ریزی می‌کند، بالنده خواهد بود و در این راستا فولاد مبارکه پروژه‌های قابل توجهی را برنامه‌ریزی کرده است.

وی تصریح کرد: فولاد مبارکه به مثابه یک خاک حاصل‌خیز است که سرمایه‌های انسانی، بذرهای مستعد برای رشد در این خاک هستند.

همچنین در پایان این جلسه، تفاهم‌نامه سه‌جانبه توسعه همکاری‌های آموزشی میان فولاد مبارکه، سازمان فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای به امضا رسید و مجوز سطح «الف» آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد توسط رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به فولاد مبارکه اعطا شد.

لازم به ‌ذکر است همچنین معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به همراه جمعی از مدیران این سازمان از خطوط تولید فولاد مبارکه بازدید کردند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9557

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.